18 februari 2013

Nu är vi på banan igen...

Idag ska vi vara på banan igen, jobb, dagis o bebismys. Måndag brukar vara en lugn o skön dag, igen träning iget flänga o fara dag. Men dagen börja inte riktigt så, min lilla minitonåring vägra gå till dagis, men jag vann och vi kom iväg till dagis. Ibland känner man sig så värdelös som mamma (stubinen är superkort). Och man klarar inte de minsta motgångarna. Men man får ta ett djupt andetag och bita sig i tungan.

Viktkampen går bra, nu har jag ännu kommit under ett delmål.
Sammanlagt är -16 kg borta!!! De känns kan jag säga, nu börjar jag känna igen mig igen, kommer i mina "smal" jeans( som jag inte fick över låren i okt -12 )
Totala mått: -12,5 cm Midja, -13 cm rumpa, -6,5 cm lår, -12 cm mage.

9 kilo kvar till mitt MÅL!! Heja heja heja.....

V.7 Träning
Tis: 8,4 km pw
Ons: 8,7 intervall löp
Tors: MBC
Fre: 6,3 km pw
Lör: 7,5 km pw
Sön: Zumba

Mollie har blivit 7,5 månad och ska nu ställa sig upp överallt. Har nu 4 tänder. Sover hela nätter, fortfarande...

 
Älskar er över allt annat!!

Inga kommentarer: