7 februari 2013

SJUKSTUGA

Den här veckan vart inte riktigt som man har tänkt sig.
V, M och jag hade hälsat på min mormor igår och hann inte in hemma hos oss föräns Vilmer satt i soffan och åma sig över att han var ont i magen. Nått sa mig att nu är de våran tur att få in magsjukan i huset. Och jag hade rätt, från kl.17-24 med intervall. De är verkligen de VÄRSTA jag vet! Peppar peppar så har de inte hänt nått med oss andra. Så min styrketräning fick jag göra hemma och idag vart de en löprunda när J kommit hem. Så skönt när man väl kommer ut och få springa av sig lite. Jag tänker än hel del när jag springer. Jag vill så mycket, men inget blir av, måste nog börja skriva ner de som dyker upp i huvet!
 
Nu känns de som nått har hänt med kroppen igen, men jag ska inte mäta eller väga! För om de inte är som jag tänkt mig, blir jag sååå besviken och tappar greppet. Så de kan gärna gå nån vecka till innan de sker.
 
 
Imorgon är de FREDAG/ HELG! Nån bra FILM och MELLO, med mys och massa gott o äta!
 
 
 
Måste skriva några träningsveckor.
 
v.4                                                                                  
Mån: 3,5 km pw
Tis: MBC + 7,5 km pw
Tors: MBC
Lör: Ridning ca.1 tim
Sön: Zumba
 
v.5
Tis: MBC
Tors: MBC
Sön: Zumba
 
v.6
Mån: 1 mil pw
Tis: 30 min styrka hemma.
Ons: 4 km pw
Tors: 30 min styrka hemma + 3,6 km löpning.
Lör: 6,5 km pw + tabata magövning
Sön: Zumba

Inga kommentarer: