25 februari 2013

Solen gör än så glad!

Börja nya veckan men massa SOL, så efter vi lämnat Vilmer på dagis gick jag och Mollie en skön men något kylig promenad. Men så lycklig man blir när solen är framme o få en massa frisk luft! Älskar våra dagliga promenader. Veckan som vi lämnat precis har varit bra, Mollie har ju haft lite jobbigt med nya tänderna som kommit fram. Men nu är de bättre.

I lördags va de dax, jag va på date med min kära John, käka go mat, checka in på hotell och gick på Schyffert & Gustafsson. Söndag morron frossa vi i hotellfrukost och njöt av att de bara var vi, men åh va man längtar efter sina barn. De är verkligen allt för mig!!


 


 
På ons är de vägnings dag, va nu två veckor sen! Tror inte de hänt så mkt på vågen, men måtten hoppas jag på!
 
Tränings v.8
Mån: 3,5 km pw
Tis: MBC
Ons: 5 km löp, 6.2 min/km
Tors: MBC + 5,5 km pw
Lör: 6 km pw
Sön: Zumba
 
 
Ha en bra vecka!

Inga kommentarer: