12 februari 2011

V.6

Hej!

Denna vecka har varit GULD, jobba bara 3 dagar. Så skönt, nu är man mer än utvilad med 4 dagars ledighet. Torsdag och Fredag tog jag Mamma ledigt, hemma med Vilmer för att gå på 2,5 års kontrollen på BVC. De gick jätte bra, han fick mkt beröm, kan klarar de som en 4 åring ska klara på en kontroll,
Några roligt kommentarer han sa till BVC kvinnan, jag kan räkna till 4. 1,2,3,4....Kvinnan: Åh va duktig du är!
Efter att vi vägt in han (utan byxor) mamma får jag ta på mig byxorna igen! Ja de klart du får, hihi!
Vilmer sitter och ritar: Nu ritar jag ett E, e som i Emmelie. Kvinnan: ser lite chockad ut, och berömmer han igen.
Jag fick höra att jag är en mkt bra MAMMA. Sånt känns så roligt att få höra av nån som kan sin sak.
I Torsdags kväll hade vi en liten avslutnings fest på O`learyés för en tandläkare som ska sluta hos oss för att börja jobba på Stureplan i Sthlm. Mkt god mat och trevligt sällis.
Ikväll blir de till att fira min vän Jennie som fyller 25 år. Längtar och de ska bli kul att få träffa alla skojiga människor!



Detta vart min träning denna vecka:

Måndag: Jympa
Onsdag: Jympa
Torsdag: Spinning
Lördag: Lång promenad i solskenat.


Jag har nu tränar i 4 veckor och gått ner 3 Kilo.
Har inte ändrat på min kost, dricker lite mer vatten.
Och så klart äter inget onyttigt, mer än på Fredag eller Lördag.
För de tycker jag man ska unna sig!


Nä nu ska jag piffa klart mig för kvällens roligheter.
Kram och ha en fortsatt trevlig kväll.


Inga kommentarer: