6 februari 2011

Längtar efter våren


Ja nu börjar jag verkligen bli trött på att de e vinter, halkigt och kallt!
Jag vill ha sol som värmer.


De vart de här skorna, skit nöjd och är mkt skönt till inneträning.



Vecka 5 i träningsform.
Måndag: Jympa medel
Torsdag: Jympa medel
Fredag: Jympa medel



Fredags vart de käk och bio med Edvin och Lisa, mysigt och jätte länge sen jag va på bio. Så de va roligt.

I Lördags va vi och hälsa på hos Sandra, fick jätte god mat och jag fick äntligen dricka mitt goda goda röda vin, Mmm.
Va man kan bli avis när man kommer hem till nån som har rustat och har så där en mysigt känsla i huset. Hemtrevligt!
En annan är bara inne på spåret vitt vitt vitt!!
Vägg som möbel.
Men jag gillart!
Vill bara att man hitta de där huset med STORT H.
Någon gång i livet, men vart?
Tror att jag har en känsla av vart de skulle kunna tänkas vara.
Men de får framtiden visa.

Nu ska jag packa träningskläderna för i morron och göra mig en stor fruktsallad till tv soffan.
Åh så vart jag så där jätte sugen på popcorn, ja varför inte de får nog bli de med!

Inga kommentarer: