19 februari 2011

v.7


Måndag: spinning

Tisdag: Jympa/medel

Fredag: Indoor walking/medel


Jag höll på och dö på passet i måndags, jag va helt slut orka inte alls som jag brukar, när vi skulle stretcha efter passet, höll jag på att svimma, illamående känsla. Jag tänkte ska jag gå nu eller vänta, och de gjorde ja, drack jätte mkt vatten och tog de lite lungt, sen gick de över! Usch va otäkt de va, och så känner man ingen! Men ja vet ju varför de blev så, mkt onyttigt och fest i lördags. Inte så bra att ta spinning då på måndagen, så de ska jag aldrig göra om.

I fredags prova jag och Erika på Indoor walking för första gången, de va ett bra konditionstränings pass som man kan kombinera med jympan som jag tycker så mkt om. Så då man kan varva med detta och spinning.

I torsdags va jag hos Jennie på Mary Kay party, och jag hade inte tänkt köpa så mkt mer än puder och nått annat så verkar bra. Men jag kommer hem med största paketet man kan köpa med hudvårdsprodukter, väska och smink. Fick lite ångest över va de kosta, men jag köpte de för att jag behövde det och att de är lite roligt att ha en sån fin väska med massa olika saker för att vårda och sköta sitt ansikte.
Nu när man närmar sig 30 med stormsteg.

3 kommentarer:

Smulan sa...

Mary Kay är det absolut bästa man kan ha! Och ja det kostar men inte om man slår ut det på hur drygt det är ;-)

Finns inget bättre!

Du är inte 30 på lååååååånga vägar hörru! Skärpning!

Emmie sa...

Låter ju bra att du säger att de är det BÄSTA! Ja de är drygt och de gillas.

Jo jag är snart 30...bara 3 år kvar ju!

Fast om man jämför med dig då ligger du närmare...hihi! =)

Nanna sa...

Härligt med nya produkter till ansiktet! Borde träna lika mycket som du.Men får aldrig tummen loss. Indoor walking är dock grymt skönt. Får nog boka in ett pass i veckan :)