13 december 2009

3:e advent

Den här dagen har de varit hårdpluggande inför provet på tisdag igen. Men även denna gång känns de inge vidare. Hur ska detta sluta! Jag MÅSTE klara mig, annars blir de ingen lugn stund i jul, ingen press alls, suck! Nått som jag ser fram imot är att jag och John ska till Kolmården på julbord, definsenariet med övernattning på vildmarkshotellet på torsdag. Avslappning med andra ord. De kan säkert behövas då. Igår va vi till karlslunds herrgård på julmarken, mysig men inte så mycket att ha, de fick bli en mistel att hänga upp i en dörrkarm, hoppas på mång pussar. Alla julklappar är inhandlade och inslagna i fina papper och snören. Så skönt att slippa trängas med alla andra i sista sekund. Bara julmaten kvar att handla, längtar efter julafton!

Nä åter till böckerna...
Han är en vinnare för mig, så jäkla bra!

http://www.youtube.com/watch?v=bC4z6ciyTkA&feature=related


Godnatt på er / kram Emmie

1 kommentar:

Smulan sa...

Åh ska ni också dit???

Vi ska dit hela familjen, för pengarna vi fick från USÖ-fonden.

Verkar jättemysigt!

Då får du berätta hur det var =)

Kram