23 december 2009

Dan före dopparedan.....

Vad har hänt sen sist jag skrev....jo massor, därför har min tid bara rusat förbi och inte haft nån tid till att blogga. Förra veckan var jag ner till Kungsbacka och gjorde en tenta på pedodonti och de gick bra, så skönt! Sen på torsdagen for jag och John till Kolmården med Johns jobb, som innefatta en övernattning på de jätte mysiga vildmarkshotellet med utsikt mot sjön och massa snö, kolla in delfinerna, man blir så impad på vad dom kan göra. Glöggmingel hos tigrarna i snön, åh så fina djur och ett jätte gott julbord. De va mycket trevligt, med gud så jag längtade efter min lilla kille. Jag har blivit så blödig morsa på sista tiden.

Nu sitter jag och väntar på mina hjärtan ska komma hem. Idag har jag hunnit med praktiken, systemet, städa och gjort de julmysigt inför i morron, när vi ska fira julafton hemma hos oss som förra året. Längtar som tusan efter jultomten, ska bli så intressant och se Vilmers min, han som har gått och blivit en tomte freak....=)


Några glimtar från vårat julehem och så önskar vi er alla
en riktigt mysig jul med alla nära och kära.

2 kommentarer:

Smulan sa...

GOd Jul till dej och familjen =)

Hoppas ni får en mysig jul.

Massor me kramar

A home far away sa...

GOD FORTSÄTTNING!
Kram Gunilla i Singapore