6 december 2009

2:a advent




Redan 2:a advent?
Denna helg har varit väldigt lugn, igår va vi hemma hos Farmor och gjorde knäck och lite annat smått och gott med faster Lisa. Drack glögg och med ädelost pepparkakor, me like! Handla lite av julklappslistan och lite pyssel till hemmet. Idag åkte resten av julpyntet upp, så nu har vi verkligen jul hemma. MYSIGT som tusan...John hämta hem små söta granar som jag dekorerat. Nu sitter jag med ett skolarbete, som känns sådär, eftersom jag knappt haft nån tid till de och knuffat undan de lite, men de ska vara inne senast tisdag och i morron och tis ska jag praktisera till 17.00. Får se hur de slutar.....
Imorron efter praktiken blir de julavslutning med min barngympagrupp. Som slås ihop med den stora gruppen, då får man träffa kusin vitamin med familj kanske? Vilmer ska vara en lite tomtenisse, prova dräkten igår och han vart så söt och till de köpte vi ett litet ljus som han kan hålla i....hoppas de går bra, men han har ju med sig sin kusin Ebba.
kram /Emmie

2 kommentarer:

Smulan sa...

Japp, vi ska dit =) Natalie ska vara Lucia, men känner jag henne rätt lär hon ändra sej i sista sekund och vara tomtetjej som alla andra år ;-)

Amanda är tomtetjej hon me, fast hon får sitta i publiken och titta på alla härliga sjungande ungar =)

Vi ses där!

kram

Emmie sa...

Åh va roligt, japp de gör i....kram