25 september 2009

Villes rum

Villes gosevänner, Bävern, apan, Mossa Trolle


Har fått lite mer ordning i hans rum, har köpt en mys läs lampa över sängen. Måste till IKEA och köpa mer förvaring, men har inte hittat de jag har tänkt mig, ska leta vidare. Villes favoriter leksaker är klossarna & Brio tågbanan. De ligger sånna i hela huset och jag går och plockar in och han drar ut, att man inte lär sig att städa på kvällen. Så är min lilla Ville så duktig, han har lärt sig nästan alla kroppsdelar, öga, öra, näsa, mun, huvet, magen, fötter. Jag frågar och han pekar, så stålt man blir. Tiden med Ville är hur härlig som hellst just nu. Man får så mycket tillbaka!
Veckan som har gått: Har varit i Kungsbacka och plugga, Praktiserat på Thea Tandhälsa och de var verkligen givande, så trevliga människor och mysig lokal! Där kommer jag göra en del av min praktik. Varit på sångstund med Ville, promenader i skogen med korvgrillning. Nu måste jag återgå till studierna och fixa med lite mys till kvällen, MYSFREDAG igen på schemat!
Trevlig Helg
Kramar Emmie
ps. över 7000 besökare, men inte många som kommenterer?? Kom igen skriv nått så blir jag glad =)

3 kommentarer:

Smulan sa...

Häääärligt att du bloggar lite igen =)

Många som läser men ett fåtal som kommenterar... så är det jämt =(

Ska försöka bättra mej =)

Vad kul det låter med Ville. Ett "barn" nu och inte en bebis =)

Kram

Emmie sa...

Ja visst är de så, men man kanske kan få dom en tankeställare...=)

Ja så är de, nu är han "stora" killen!!

Marre sa...

Hej! Vad mysigt det har blivit i hans rum. Jag tränar ner på skolan.

så tränar jag innebandy... skulle var kul ses nån gång. men förstår att du har fullt upp..

kram