30 september 2009

Inspiration


Vi ska tapetsera om lite hemma till hösten/vintern, men vad ska jag ha??? Har kollat och kollat och hittar massa fint, men just nu är jag inne på FÄRG mot allt de där VITA och sterila som jag gillar, men för att bryta av markant, Asiat tema är någe jag gillar jätte mycket just nu, men nu prata vi tapet & Färg inte möbler och grejer. Men nått i den stilen....

Igår när jag kom hem från studiebesöket i Göteborg. Hade John & Ville köpt stora och små presenter. Ett nytt bord till soffan i tv rummet. Gud så glad jag vart, sånt där uppskattar jag ju så mycket. De vart så fint, så där nöjd så man vill gå dit och titta hela tiden.

3 kommentarer:

Smulan sa...

WOW FÄRG! I like =) Jättehärliga tapeter du lagt ut på bild ju. Väljer du nåt sånt så kommer jag å besöker er först av alla =P

Kram

Emmie sa...

Då blir de en kaffe/saft hemma hos oss så får du kolla in den nya tapeten..=) för färg ska in i mitt hus..=) hihi

marre sa...

vilka härlig tapeter...