19 september 2009

Bloggtorka


Oj vart ska jag börja, så här långt mellan skrivningarna va de länge sen de blev. Men jag har hunnit med att jobba, träffa vänner, kräftskiva, åkt till Kungsbacka 2 gånger, praktiserat,pluggat massor, tandläkarbesök, Fira världens bästa Svärmor (farmor), promenader, skogsmys med familjen, bakat, lek, höst städa trädgården och verkligen njuter av livet på hög nivå, allt känns så jäkla bra. John är hemma med Ville till 11 januari och jag ska plugga och de känns så kul, verkligen en utmaning till mig, som inte pluggat på många år. Men nu är de ju verkligen nått jag vill bli, praktikdagarna gjorde en änu mer taggad inför att klara detta. Ville har sovit hos svärisarna i natt. Så nu ska här grejas.

2 kommentarer:

marre sa...

Hoppas de går bra med studierna... Du har fullt upp nu förstår jag... Skulle var kul ses nåt men jag förstår att du inte har tid.

kram Marre

Emmie sa...

Ja de går bra..=) Jo visst är de mkt, men tid finns de så klart för annat oxå, får kolla på nån dag framöver, idag åker jag till Kungsbacka och onsdag är jag på praktik, men torsdag och fredag är jag ledig..=) kram