1 september 2009

STUDIER & MANIKÄNG



har man varit nere i Kungsbacka i 2 dagar och träffa klassen, fått lite info om studierna m.m. Så nu äntligen har de börjat! De kommer bli ett skit kul år med plugg och knasigheter med Camilla, jag har inte skrattat så mycket på länge, när vi virra runt i Göteborg i en timma för att vi inte kom ut, hahaha....
Denna vecka blir de lugnt, inget plugg, men ska börja ta kontakt med kliniker om, fältstudie & praktik plats. Tills nästa vecka då vi ska ner till Kungsbacka igen. Jag tycker de ska bli så roligt att äntligen få göra nått man verkligen brinner för, jag ska bli Tandsköterska!!

Ville & Jag hämta ut vårat paket från H&M på posten förra veckan, allt va jätte fint, vilken liten tuffing jag har fått! Prova kläderna och så fick han manikänga lite ute i hallen.....
Längtar till Kräftskivan i helgen, då hela familjen ska samlas, för att frossa i kräftor och annat gott!


Nä kanske ska läsa lite ur den nya boken Anatomi (munregionen och tänderna)


kram på er/ Emmie


2 kommentarer:

Smulan sa...

Aaa vilken stensnygg liten mini-ragger =)

Caroline sa...

Hejsan!

Vad kul att du läser till tandsköterska då jag själv funderar på det yrket och skulle så gärna vilja komma i kontakt med någon som gör det, då jag har massa funderingar.

Det vore jätte snällt om du skulle tänkas vilja hjälpa mig med alla mina tankar om yrket och studierna.

Hoppas höra från dig.
carolineutsi@hotmail.com

Ha en fin helg!