28 augusti 2009

FREDAGSMYS + SHOPPING



Idag vart de en sväng till Marieberg Galleria, de nya namnet på shopping i kvadrat. Har länge gått åh tänkt på att jag ska göra hand & fotavtryck på Ville och idag tog jag tag i de, vart grön & vit färg, så de ska vi göra nån dag.

Själv fick jag ett par nya converse i vit modell, 2 skickade tröjor, ett linne, benvärmare, en svart långärmad bas tröja. Nöjd med alla köp. Jennie, Ebba, Ville & Jag käkade frukost/lunch på The Coffie, de blev 2 grillade ciabatta (kyckling, soltorkade tomater, mozzarella, broccolli) skit gott! Sen gick vi runt och strosa och kolla in alla butiker. Nu är de väll dax att ta tag i hemmet inför kvällens mys, då de är dax att bara njuta av helgen med en bra film och grönsaker, nötter & dipp. För på måndag blir de plugget!
Och en rolig sak, jag är 7 kilo lättare på vågen, börja min resa innan sommaren, att de skulle gå så bra, jag är så glad!
kramkramkram

Inga kommentarer: