6 juni 2009

Rock´n roll


Sitter här hemma i min ensamhet, John, Vilmer och pappa åkte till Ånnaboda på utställning. Ville mycket gärna följa med, fast nu ska jag verkligen bli bra och vädret locka inte heller så värst! Från H&M kom de ett leopard linne och 2 par örhängen till mig och 3 tröjor till Vilmer. Allt va jätte fint. Kolla in lite nya sidor på nätet som har skor och smycken. Då hitta jag precis va jag letat efter...Som snart är hemma hos mig..... Så nu är jag lite uppåt igen. Även om jag är mycket för att hemmet ska vara gulligt och mysigt så gillar jag även den rockiga stilen, är en riktig rocke´n roll brud ska ni veta.

kram /Emmie

6 kommentarer:

Pia sa...

klart du e en rocker!!

Marre sa...

snygga kläder

Sofia sa...

Snyggt armband.. den där med handklovar!!! vart hittade du det??

Mvh Sofia

Emmie sa...

Hej sofia!

Armdandena hitta jag dåda på cocoo.se, mycke fint kan jag lova!

kram

Smulan sa...

Vem har sagt att du INTE skulle vara en Raggarbrud?? Såklart du är =P

Är det bättre med örat?

Kram

Emmie sa...

Ja visst är ja de!

Jo jag har varit inne på usö på morronen, och de ser bättre ut, men jag är fortfarande inte frisk, Så ska tillbaka nästa vecka med! Kanske blir operation men de får jag veta om ett halvår, jag har 2 hål på trumhinnan som inte vill läka, men så länge jag inte har ont så mår jag bra....men man vet ju aldrig de kan ju bara komma från ingenstanns....

kram