9 juni 2009

10 mån & Usö

Vart tog sommaren ivägen?
Nu är lite mer presenter köpta till 1 åringen. En Augusti tavla, tycker alla månader är så fina, men just Augusti för de är ju Vilmers månad. Bord och stolar fynda vi på IKEA, som han ska ha på sitt rum. Va nämligen rea så vi slog till direkt! Även om de är 2 månader kvar så är de skönt att ha alla presenter klara i tid, när allt annat ska fixas till FÖRSTA KALASET, de någe speciellt. Så allt måste bli toppen bra. Idag är Vilmer 10 månader, igår va vi på kontroll på bvc, våran bästa kille är nu 76,5 lång och väger 10,7 kilo. Så jag förstår inte hur lång han kommer bli, varken jag eller John är ju inte långa. De är nog lite farfar gener som spökar redan! Var på usö idag igen, och de går nog åt rätt håll alle fall, skönt de, men ska följas upp några veckor till framöver. Men jag har ingen värk än och så känner man ju sig frisk, så bäst att tänka efter va man ska göra så kan skyddar örat. Idag fick jag hem mina fina armband och jag vart stennöjd(smulans ordspråk).
Är såå jäkla nervös för i morron, hoppas hoppas att de kommer gå bra och att jag sköter mig ordentligt och att jag svarar så bra jag kan på alla frågor! Så att dom bara måste välja just MIG! Tack Elin för alla svar, de lugna mig lite(men bara lite). Måste träffas, du är en så rolig prick! Så det är väll min tur att komma och hälsa på hos dig.
kram /Emmie

5 kommentarer:

Elin sa...

Vassego!!:) Jag är helt säker på att det kommer att gå kanon! Klart vi ska ses!! Kraaam

MArre sa...

Skönt att hör att du mår bra... Å grattis till ville... Vi måste ses nån dag... jag vi träffa er och så e jag nyfiken på katterna

Smulan sa...

Stor kille det där =) Härligt det ser ut med badet. Det va bara en helg som var solig och fin, sen då?? Vart tog sommaren vägen liksom?...

Härligt med en STENNÖJD Emmie =P

Kram

Marre sa...

Jo flytten blir om 3 veckor. så jag måste försöka hinna med både barn och packa. tur att Linus ledig ibland... När passa de dig?

Pia sa...

hej vännen...tråkigt att det ska ta sådan tid med örat.
Kommer du på lördag?!