5 juni 2009

Blommor & Glädje

Paket på posten är roligt när man inte kan ta sig till stan för att handla själv, har en ny passion fina Burkar som förvaring till specerier och kakor m.m. Den här sockersöta burken kommer från Julias Vita Drömmar. Den ska fyllas med kakor att bjuda på. Syrener doftar i hela huset, visst är den doften ljuvlig! Synd bara att den snart blommat över som allt annat.
Jag är fortfarande sjuk, men känner mig lite mer uppåt idag, lite värk i morse, men kan ju hoppas på att de går åt rätt håll nu! Olika bud hela tiden hos läkarna. Vill bli mitt rätta ja NU! Jag som hade sätt framemot denna helg, men så mycket roligt, med nu måste jag gå inför att bli bra. När jag varit så dålig, har min KÄRA MAMMA varit hemma hos oss och roat Vilmer, laga mat och greja. Jag är så himla tacksam för de, lovar att jag ska tacka dig på nått sätt....
Buketten med blommor i den vita lilla kannan är från Vilmer, skogsstjärnor och förgätmigej. De är glädje på hög nivå!
Fredag igen och Pappa John är ingen tv tittare, då han istället grejar med massa som står på våran göra lista. Han är så duktig min "man" Älskar dig! Ska snart visa de fina bordet han byggde på 2 timmar till Vilmer, hur sött som helst!
Önskar alla en trevlig helg!
och Emilia kör hårt i morron kväll för mig med, fasen vad jag kommer deppa för jag inte kan hänga med!

2 kommentarer:

MArre sa...

söta saker.. skönt att höra att du mår bätter

Emilia sa...

Det ska jag göra ;). Tråkigt att du inte kan följa med, men det kommer en massa fler gånger. Då får vi köra järnet! Hoppas vi ses snart.