29 maj 2009

Kläder & sjukhuset

Igår vart de en tur in till STORA stan för att besöka USÖ, kolla mitt öra och jag har aldrig haft öroninflammation, och detta ska följas upp varje vecka inne på usööron-näsa-hals....
Vet inte riktigt vad det är riktigt, jag har tusen frågor till nästa gång. Men detta kommer jag leva med eftersom de är kronisk. Vilmer satt så snällt och titta på i sin vagn. Han fick jätte mycket beröm, min älskade Vilmer.
Efter usö besöket, fick de bli lite shopping Klänningen från Gina tricot i vit & svart. Linnet från Lindex. Jeans och vita tenniströjan från H&M, 2 t-shirtar från Polarn o Pyret. Och så la jag på ett brev igår som kan förendra hela min vardag, pirrig känsla i magen! Så håll tummarna för mig. Nä nu ska jag och Vilmer ut i solskenet, åh vilken underbar dag och helg framför oss....

kram /Emmie

3 kommentarer:

Smulan sa...

Men, har du inte öroninflammation?? Vad kan det då vara, kroniskt, låter hemskt ju...

Håller tummarna för dej, men nu blev jag riktigt nyfiken hörru!

Kram

Marre sa...

fina kläder du har hitta..

kram

Emmie sa...

Smulan:
Ja de e hel konstigt! Gissa om jag vart chockad! Men som tur har jag inte ont längre...ska dit på torsdag igen och jag har 1000 frågor..

Ja håller på de ett tag till om brevet asså....

Marre:

Tack, jag är helnöjd med shoppingen....Men man vill alltid ha mer än plånboken har råd med..

kram