30 maj 2009

Förgät mig ej


Foto: Privat

Igår var vi ute hela dagen, svängde förbi min syster på en fika och Vilmer blir så glad när han träffar Ebba. Gjorde en ny rabatt där jag flyttat blommer som har stått i trädgården där de inte bör stå. Resultatet vart mycket bra. Rensa därimot är inge vidare kul jobb, men de måste göras! Tog en promenad i solskenet och plocka en härlig sommar bukett med sommar blom. Idag ska de klippas gräs, förbereda för jordgubbarna som ska gå en egen plats i några pallkragar. Till blomsterträdgården och kika in vad vi ska ha i blomlådorna som sitter under fönsterna.
trevlig helg i sommarvärmen!
Hitta härom dagen nya fina kaffekoppar för en tia styck, de gilla jag! En radio till uteplatsen och 3 små fina vita ljuslyktor. Allt är köpt på Clas Ohlson

3 kommentarer:

Smulan sa...

Härlig blomsterbukett =)
Fick en med smörblommor och nåra blåa blommor av Natalie igår, som hon plockat på gärdet.

Ha en trevlig härlig sommarhelg nu!

Emmie sa...

Desamma =) kram kram

Marre sa...

Vad härlig buket... Vad fina koppar sån skulle jag vilja h nåt liknade.. hoppas vi kan ses nåt till veckan.. kram