13 november 2008

Passerar 1000 besökare



Kolla in på bloggen och passerar 1000 besökare idag! De e så roligt att se att folk vill läsa min blogg! Familjen, släkt, vänner och okända!




Idag skulle igentligen jag o Vilmer på Babysång, men kände redan igår kväll att jag börja bli dålig, (förkyld, halsont). och så i morse mådde jag skit dåligt, så de blidde inget idag, så min syster fick åka utan mig. Vill inte vara sjuk o snart är de helg oxå o John ska vara hemma hos oss. Ja, ja sånt är livet. Prata igenom lite planer om köket igår kväll och John gick med på att måla kaklet i köket, så nu ska vi snart börja men en liten renovering i köket, längtar så! Inga stora renoveringar, men de e de små som gör de, köket är ju vitt som jag vill ha de, men man kan piffa till de andra, som handstag, tapeter, kakel, o inredningsprylar! Och som sakt de måste bli klart till jul när vi ska ha gäster på JULAFTON!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du mår bättre snart. Vilka mysiga bilder.

kram på dig