20 november 2008

Äntligen Friska



Torsdag:
Dagen börja med ÖF med sång, de va 2 veckor sen vi va där. Eftersom vi har varit sjuka. Men nu äntligen börjar jag känna mig som en människa igen. De har inte varit någe vidare kul o bara sitta inne, kanske första dagen, men när de gått 3 dagar, usch! Ville verkligen ut o gå när de vackra vädret titta fram, men icke sa nicke! Bara att stanna inne, så man blir friskare fortare! Efter öf så åkte systeryster, E, V o jag hem till kära mor, så när vi kom dit vart de käk, sen hem igen o greja. Och en promenad blev de oxå, men ingen vidare lång till affären o tillbaka. Hade tänkt att åka in till stan men de får bli i helgen. Massa fina inköp till julen och massa ljus med doft och utan! Längtar sååå efter att få plocka upp de allra extra till julen!!



Några julklappar är redan inhandlade, men några kvar!
Och de får bli på ULLARED som e bokat till nästa helg! Jippi!



V somna för några timmar sen, så nu är de väll dax för mig o J oxå, känns som sand i ögonen!




God natt

1 kommentar:

Smulan sa...

Åh jag vill också till ullared ju...