11 november 2008

Lapptäcke



Idag vakna jag vi 10 att V låg i sängen och skratta åt sina nallar över sängen ....tur att jag fått en liten kotte som gillar o sova lika länge som sin mamma på morronen. Så vänta vi på ett viktigt samtal, som vi va så nervösa för om de va ett JA eller Nej! Men de vart ett Ja!!!!


GRATTIS TILL MIN SYSTER SOM KLARA KÖRKORTET IDAG,


Fasen va bra du är!! Så nu äntligen är du fri som en fågel o ta dig vart du än vill själv.


Så vi åkte till mormor allihop o fika för att fira henne. Mormor följde med oss hem sen för att börja klippa o pyssla klart lapptäcket till V´s säng, de kommer bli så fint. Blir nog klar med de i morron. De e verkligen jätte kul, kommer nog allt till att göra fler i andra färger, men då blir det bruna färger. Som han kan ha till vagnen. Så måste jag sätta igång med julgardiner till köket, har ett tyg som ligger från Bruka design, hoppas att de kommer räcka.




Sitter o planerar för att göra om i köket lite, kaklet som sitter i köket, och som var när jag flytta in är så fult. Och byta är mycket jobb, så de blir till att måla till vitt och handtagena vill jag byta till svarta, istället för de guldiga som är idag. Tapeter eller måla om, vet inte än, men de ska allefall bli ljusare, vitt eller grått. Och de MÅSTE bli klart till JUL.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina lyktor! Härligt att klara körkortet :) grattis till henne.

Anonym sa...

Vad kul att hon klara det. Hälsa grattis till henne. Vad du donar och grejar med lapptäcke, och huse. men det blir ju fint så blir det som du vill ha det.

ska vi ses nåt till veckan?

kram från oss