1 juni 2008

Älskade sommar

Åh va jag njuter av min lediga tid i de vackra vädret, och att jag mår så bra som jag gör känns toppen. Min barnmorska nämde de för mig i torsdag när jag va där o mätte magen o alla vädern va bra, sammanlagt har jag gått upp 9 kilo i graviditeten och är nu i vecka 32. Njut av denna tid! Och de ska jag verkligen göra. Igår va de så varm att jag o mamma va tvungen att packa picknick korgen och åka till Sommarstugan, årets första dopp vart de, åh de va vrkligen skönt! John o hans pappa va de värre för, dom håller på med garagetaket denna helg när de e som varmast, men de måste göras! På kvällen åkte jag till Örebro för att träffa mina vänner, Emma, Camilla, Mickan....hade bestämt oss för att gå ut o käka, de va jätte trevligt!


Nu ska jag ut i de fina vädret igen o klippa lite gräs.....och efter de blir de sommarstugan igen.....




Så ha den underbar dag //Emmelie

Inga kommentarer: