3 juni 2008

SEMESTER & 60 Dagar kvar

Nu har vi planerat våran sem för i års, kommer åka ner till mitt älskade sommarställe, Mellbystrand veckan efter midsommar, då blir de campingliv! De e så mysigt, hoppas bara på att detta vackar väder kommer hålla i sig! Så man kan ligga på den härliga 12 km sandstand och bada i havet, längtar såå! Och så får vi hoppas att jag kommer må så bra som jag gör nu. Mormor o morfar kommer oxå vara där nere samtidigt så då får vi lite sällskap, spela kort o käka än massa gott, åka runt o se oss omkring, båstad, torekov, Laholm, och besöka massa fina små butiker och antik o loppis!
Idag är de 60 dagar kvar till BF

Har varit hemma hela dagen för mig själv, och bara tagit de lungt, läser en bra bok, försöker få en liten solbränna, käkat massa goda frukter som jag är beroende av just nu, honuvattenmelon, honungsmelon, jordgubbar, nektariner, mumma! och klippt gräset så nu är de så fint! Snart dax att laga lite mat till John kommer hem, ikväll blir de nog grillad kyckling, tatsiki sås, grönsallad, o hemmagjord chili klyftpotatis.


Kramar o hej

Inga kommentarer: