26 maj 2008

KÄRA MAMMA

äppleblom


Gud va min mamma betyder mycket för mig,VÄRLDENS BÄSTA MAMMA att hon bara finns vid sin sida är så skönt! Hon förstår än på än gång, behöver inte säga så mkt! Och snart ska man själv bli MAMMA och jag hoppas att jag kommer bli en lika bra mamma som min mamma har varit för mig!Som ska vara där när de behövs o stötta och ge massa goda råd....längtan är STOR efter min son nu.....vill ha dig i min famn o pussa på dig!



Fick än massa gjort i trädgården igår, jag plantera mer blommor i rundeln, vart jätte bra. och självklart än massa smultron, som lillen får gå och plocka av nästa sommar, John gjorde klart växthuset. De vart så fint, och vilken skillnad de har blivit på trädgården sen förra sommaren, känns så himla skönt, men änu inte klar, men så gått som, nu väntar vi bara på svar, hur de kommer bli med garage. Hoppas att de kommer gå som vi vill! Så vi har ett fungerande garage, för just nu står de grejer överallt, hela altanen, så vi får lösa de med ett stort partytält, tills allt är klart...


Nu ska de bli bakar dax


Kram o hej /Emmelie






Inga kommentarer: