11 april 2008

Barnvagn, Fika, Läkarbesök

Hej!

Gick upp tidigt för att åka till Askersund för 3 gången i rad..=) Läkarbesök på mvc,
Skulle prata om sjukskrivning och jobbet, att jag inte klarar av de tunga längre, innan min rygg pajar! Och de va inget snack om saken, hon fråga inte va jag ville, så sa hon nu har jag heltids sjukskrivit dig från och med idag! Jahopp, jag som hade tänkt att jag skulle jobba 50% men de tyckte verkligen inte hon för att jag får så ont i ryggen.....

Så nu ska jag inte jobba på väldigt länge! sen blir de hvp från 2 juni.....och sen mamma ledig ett bra tag =) Såå skönt, vilken lättnad, men så lätt trodde jag inte de skulle vara......hon va verkligen en räddande ängel! Men samtidigt väldigt konstig känsla,, att jag verkligen inte ska jobba på jätte länge!!

Åkte hem och planera än massa som jag skagöra framöver...=) rita en skiss på lillskruttens rum....vet precis hur jag vill ha de, så de e bara att åka till färg affären och inhandla de som behövs, och sätta igång. Beställde lite till saker idag från en favvo sida russinnet.se
Dom har så mycket fina saker, längtar tills detta kommer hem!

Mamma kom en sväng innan hon skulle till jobbet och fika o prata lite om va jag ska göra denna tid innan lillen kommer..=) Har ju så mycket jag ska göra, hoppas jag hinner me de bara....Sen bestämde jag med Cajsa att vi skulle åka in med Ebba o Krille med barnvagnen som skulle in på servic, som sen ska säljas vidare, och så till babyproffsen och köpa Ebbas nya vagn, den va jätte fin! Hemma igen, ska forsätta med städningen tills John kommer hem....så ska vi laga nån god mat, han hade nån ide, får se va de blir.....=)

Ha en bra Fredag, Kram o hej

Inga kommentarer: