10 april 2008

2:a besöket hos Mvc

Idag var vi iväg till barnmorskan och skulle mäta magen o kolla alla värden,
Alla värden va bra, så skönt! fick höra lillskruttens hjärtljud också, de va så häftigt!
När hon skulle lyssna först med den hedliga tratten så va de svårt att höra, men så kika han till henne, oj nu fick jag mig en spark..=) haha, de va roligt! Hon hade med sig en barnmorskestudent, hon va jätte gullig! Hon ska hålla i föräldrargruppen som börjar på Måndag, ska bli så spännande och träffa alla, Ulla sa att de skulle bli en stor grupp, och jag vet igen som ska ha samtidigt som oss, inte från Askersundstrakten iallefall. Så hoppas att de blir bra....
Beställde lite till lillkillen från barnrummet.se påslakarn, mysfiltar....så han ska sova gott! Betällde tid för att ta ur löshåret, tror jag ska bli tokig på de, de har trasslat sig på flera ställen, och så måste jag färga håret, så man kan kännas sig lite fin! Och så gick jag in på en sida Ida rekomendera igår som har clip on, så jag beställde de så kan man sätta i när man vill vara lite extra fin, och kan vara bra att ha hemma om jag blir allt förtunnhårig, haha!!
Snart kommer John hem från innebandyn, så ska görat lite myspys tills han kommer hem..=)

Kram o hej

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att läsa din blogg och få veta hur det går med magen =)