14 april 2008

Föräldrargrupp

Ifredags va jag hos läkaren, och hon sjukskrev mig på heltid, så nu ska jag inte jobba nått tills BF.
så skönt men ändå ganska tomt och konstigt!! Men väldigt skönt för kroppen och vila lite, har varit skit jobbigt den sista tiden nu o jobba natt, ont i ryggen!! Men gud så mkt tid jag kommer ha för allt, vänner, pyssel, och trädgården.....m.m!
Så i helgen vart de inget jobba alls, tog de lungt, va lite på Kalas, Hanna min moster fyllde 37 år, fika och snacka massa skit med tjocka släkten, och som de brukar bli, klippte 5 st..=) bäst att ta med sig saxen, för de e alltid nån som behöver, och ringer o tjatar. Hanna hade beställt än massa från panduro och jag fick med mig matrial till två tyghundar som jag ska sy till lill killen..=) hoppas de blir bra! I söndags va vi hos Krille som fyllde 21 år, (syrrans kille) och vi hade med oss en skottkärra som present, jätte bra, för dom har inget till trädgården! Och så va vi än sväng till coop bygg och köpte oss ett växthus, ska bli så kul o odla än massa goda grönsaker, tomater, gurka, räddisor, sallasdlök, dill, persilja, gräslök, m.m........så igår satte vi massa frön! Klippte massa träd gjorde jag, och john höll på med muren. Sen vart de en film!


Idag har jag färgat min förskräkliga utväxt som jag hade, sååå skönt!! Ska på föräldrargrupp snart, ska bli så spännande o träffa alla med magar..=) skulle ju bli en stor grupp......så får skriva lite om den sen..=)

Kram o hej

Inga kommentarer: