21 januari 2013

ZUMBA & LCHF

Igår prova jag för första gången ett Zumba pass, och jag är fast! Nu kommer de vara en del av min söndag i 13 veckor, men två goa tjejer som sällskap, då vi turas om att köra dit. Bra med variation i träningen, svättig blev man och helt mör i bena.
Till de passet köpte jag mig ett par nya skor, man blir lite extra taggad. Nya skor brukar vara lite stela innan man jobbat in dom lite, men dom här fick VG.

Nu har jag en sån där jobbig period då man står tvärstill på vågen, suck! Känns som man jobbar ihjäl sig, men kommer igen vart. Men som tur är så mäter jag mig också, och där blir de mindre, är väll bra. Men de känns som att kilona är de man vill se på resultatet. Nu har jag bestämt att inte väga o mäta varje vecka utan utan varannan. Så denna vecka hoppar vi över. Hoppas på att jag inte blir lika besviken nästa gång.
 
Just nu är favoritblomman tulpan hemma, VITA tulpaner är väll vackert.
Annars har de varit sjukstuga hemma då Mollie, John och Vilmer bytt av varann. Peppar, peppar har jag klarat mig hittills.

Ha en fortsatt trevlig Måndag
//
Emmelie
 
 

Inga kommentarer: