24 januari 2013

Min kamp.....

Mot kilona är inte nån dans på rosor. 25 kilo ska bort!
 Tänk om dom bara ville trilla av mig.
Men  jag får jobba som en tok, för jag vill INTE vara den jag varit i några år.
Visst är de på god väg bort.
Jag måste klappa mig lite på axeln och säga att jag kämpar på bra!
Nu har jag varit den där präktiga tjejen som tackar nej till allt som heter socker inkl fruktsocker och kolhydrater i 4 mån, men några enstaka undantag (dop,jul,nyår).
Klädshopping stopp har jag haft sen jag börja. Men den dagen som jag har uppnått mitt mål. Kommer jag byta ut hela min garderob, längtar som tusan!
 
Nu blir de sängen, de kommer en ny dag imorgon oxå FREDAG!
 
//
 
Emmelie
 
 
 

1 kommentar:

Jennie J sa...

Duktig du är Em! De kommer du klara fint , du verkar vara så fokuserad så de kommer gå galant! Kram till dig Bästa Em // Jennie