17 augusti 2009

Kantareller & bra läsning till kvällarna


Bloggar i väntan på att John ska komma hem från jobbet, vi ska till mamma & pappa och plocka kantareller i deras skog, ska finnas hur mycket som hellst! Åh de e ju så smarrigt! Så hoppat på några liter i alle fall. Idag har vi varit hos mormor en sväng, klippte henne och åt mat ihop, lika mysigt som vanligt! Köpte mig en bra tidning och ska börja på en bok som jag köpte mig för ett tag sen som verkar vara bra (hoppas ja). Och så har jag sånt sug att shoppa kläder till båda mig och Ville, men den som inga pengar har får gå med rumpan bar, haha, nä så illa är de ju inte, men de är ju alltid lika roligt när de kommer in nytt i affärerna, men får vänta till pengarna rullar in på kontot.

Kram /Emmie

3 kommentarer:

Smulan sa...

Ja det hör hösten till att handla nytt =) Ska beställa en hög till Natalie, hon har ju växt så hon har inte ett par byxor att ta på sej =P

Kram

Emmie sa...

Ja de gör ju de, hitta allt lite fint dåde till mig och Ville i H&M katalogen, så lite där ifrån får de bli. Jasså har don växt så mkt sen förra året?! Ja hon börjar ju bli stora tjejen....

Smulan sa...

Ja sen i våras närmare bestämt =D