20 augusti 2009

Finns ingen bättre


Vilmer han är en sån glad unge, som en solstråle! Nästan aldrig grinig o sur! Nöjer sig med de mesta. Så skönt att allt har gått så bra de första året, hoppas de förblir såhär, men de kan man ju verkligen inte räkna med, kommer alltid gå upp och ner i livet, men jag själv känner mig väll lite gladare oxå. Fick se att han fått mer tänder, så nu har han sammanlagt 12 st gulliga vita tänder. Vilmer och jag gick och hämta systers vovve (Fiffi). De vartsammanlagt 7 km promenad, så skönt, ikväll ska jag ut och springa. Bort med dom där extra kilona som är så svårt att få bort. Men de ska jag klara, heja heja!!
Längtar så till LÖRDAG, barnlediga och ska ut med vänner. Först ska vi in till Stadsparken och kolla på Johns & lisas släkting, han spelar ju i Jeremias session band och sen vidare till Vretstorps parken och rocka loss till Eva Eastwood. Så i morgon får de bli en shoppingrunda, kanske hittar man nått nytt i klädväg och nått gott att dricka.
Åter till barnleken =)

1 kommentar:

Smulan sa...

Ja han är verkligen en sötnos också =) Påminner en hel del om hur Natalie var, som en glad och nöjd docka. Och det håller i sej, jag lovar ;-)

KUL med barnledigt! Vi ska ha ett extrabarn i helgen, men det är ju mer som en extrabarnvakt haha

Hoppas ni får det kul, Kram