24 mars 2009

Påskliljor



Igår fick jag ett ryck, fick för mig att jag skulle vår/påsk piffa till köket lite. Sydde sex nya kuddar till soffan med fina pastelliga gröna tyger i prickigt & rutigt, klädde in sofflocket med en trasmatta. Och såklart påskliljor på bordet och några tuppar, kycklingar Och som kom de igen, en tjockt täcke av vit snö, inte nu, jag vill ha VÅR! Jag som fått en ny kick av vårsolen, men innan snön kom så hade jag tagit in blåbärsris. Så inne har vi vår men ute är de fortfarande en kall solskens vinter.



Och lilla Vilmer är sjuk igen! Haft jätte hög feber 40,5, hosta och grön snor. Han fick vara frisk i fem dagar innan skiten kom igen, trodde att han fått öroninflammation igen så vi fick åka in till Vårdcentralen och kolla öronen. Men som tur va de bara förkylning så hoppas hoppas att han blir bättre snart igen....


Vilken MC liga tillhör jag?

3 kommentarer:

Smulan sa...

Ja men lite bakslag i vädret tillhör ju våren sörru =)

(positiva smulan!!)

Usch är Vilmer också sjuk igen =( Trodde det skulle vända nu när våren är på ingång...

Han tillhör ingen MC-klubb, han tillhör Midnight cruisers ju =D

kram

Anonym sa...

Vad fint du har gjort. Tuff bild på coolingen. Uffa e han sjuk igen. Hoppas han är kry till på lördag.

krya på dig kramar till hn från oss

Amanda sa...

Haha...vilken tuffing! ^^