25 mars 2009

Gissa om jag vart glad....

När jag hitta den här tidningen i min brevlåda, premiär för Leilas tidning country living. Kolla som hastigast igenom den, jätte vackra bilder och några härliga tips till sommaren som måste provas på. Jag och vilmer har tagit en promenad i vinter/vår solen, man vet ju inte alls va de är för årstid, när ena dagen är snöstorm och andra är de bar mark med sol och fågelkvitter....men de e väll så de ska vara när vintern övergår till Vår, men så man tjatar och tjatar och längtar och längtar efter våren. Vilmer är på bättringsvägen, snorig och gnällig men mycket bättre iallefall. För att man ska bli lite gladare köpte jag lite tulpaner och blanda upp med blåbärsris, de tycker jag är vackert. Här står bakning och matlagning på tur. Så ha en fortsatt trevlig dag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint det vat me tulpanerna. Vad skönt att han är på bättringsvägen.

kram

Pia sa...

ååå va fint du gör! Nu har jag lagt till dig i min lista :-P
Ska du jobba något i sommar förresten?

Emmie sa...

Jag vet inte hur de blir, har sakt att jag kan jobba 28-30, men inte fått någe svar än, man jag va sen sj så de kanske inte blir någe.