7 september 2008

OJ!

Oj de trodde jag faktist inte..=) roligt o se att de e några som gillar de jag skriver. Tack! De värmer verkligen! Ja de har ju varit lite torka på min blogg sen lillen kom, men nu har de blivit lite mer tid över när man fått lite rutin i mammarollen, och så är de ju lite svårt att slita sig från Vilmer, våran lilla GULDKLIMP. Han e ju sååå go, och nu börjar man ju få lite mer respons från han, han lyssnar så o kollar efter än när man pratar, o första LEENDET fick vi när han va 3 veckor gammal, åh så mkt fina kort vi fått när han ler. Och han bara älskar o bada, han verkligen njuter när vi lägger ner han i badet. Promenader blir de inte mkt nu när de e såå tråkigt väder usch, kan de inte bli en finare höst, hoppas hoppas! Så vi får använda den fina vagnen. I helgen har vi tagit de lungt, för nu i morron börjar John jobba igen =( Men de ska nog gå bra, nu är jag ju inte själv på dagarna.....Undrar va vi ska hitta på i veckan, de blir en del besök av vänner som inte varit här än, så de ska bli kul. Och garaget börjar man se en ände på, äntligen!! lite måla kvar, men som sakt jätte dåligt väder, och så trädgården, ja de har blivit än hel del gjort, framsidan har ju blivit så mkt finare än innan, så jag hade tänkt o ta lite före o efterbilder nån dag, o växthuset är de fullt av RÖDA TOMATER, såå gott! Bilder kommer i morron,

KRAM KRAM

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh va mysigt det låter .. Själv har jag sju veckor kvar tills min guldklimp kommer.. Ska bli så underbart=). Gick förlossningen o de bra för dig?. du borde skriva ett inlägg om hur de gick och så. om du inte tycker det är allt för privat=). Men skulle vara kul att veta. Kram Kram Angelica.

Emmie sa...

Hej! Åh va spännande vet du va de blir?? Jag förstår känslan man har i väntans tiden, så mysigt! Lycka till =) Ja den gick bra, ska skriva om den hade jag tänkt, men när de blir, =) får vi se. Kramar Em & Vilmer

Anonym sa...

Hon tror att det är en flicka men det var jätte svårt att se för hela tiden så låg hon med ena handen mellan benen och andra med tummen i munnen! men det blir en rolig överraskning :). Ja gör det, förstår att det är jätte mycket att göra nu när lilla vilmer är här men det ska bli kul att läsa!=)..kramkram

Anonym sa...

Ja det får gärna bli bättre väder ;) lite trist att gå ut med hunden i detta rusk.