6 september 2008

Älskar att vara mamma


Hej!

Undrar hur många de e som igentligen läser min blogg?? Vore ju lite roligt/intressant med kommentarer. Och så ska jag väll uppdatera lite om hur livet som mamma/familj är, HELT UNDERBART, allt går så bra med lilla Vilmer, och på tisdag är han redan 1 månad, oj oj oj va tiden går fort. Men dagarna går såå fort, john sista vecka nu, har varit så skönt o roligt att ha han hemma, så vi fått lite rutin båda två, men nu på måndag blir de jag som får gå upp o mata lillen på nätterna för han ska kunna orka upp till jobbet. De vart lite inhandlat till hemmet, två fotöljer till v-rummet Eketorps vita stora, så nu känns de mysigare. Blir att tillbringa många timmar i vinter framför brasan med lillen i famnen. Kläder till Vilmer. Nu blir de lördags mys med familjen pussar o kramar

10 kommentarer:

Anonym sa...

:) Jättesöt son!

Emmie sa...

Tack, ja han e våran lilla lycka!

Anonym sa...

Jätte kul att läsa din blogg:). kollar den varje dag ifall du skrivit något nytt, du får försöka ta dig lite tid att skriva en eller två rader ibland:). sjukt söt son har ni fått, hoppas allt går bra för er..

Anonym sa...

Hej tjejen! Jag läser lite titt som tätt, alltid kul :) Passar på att säga ett stort GRATTIS till er fina son, han är verkligen hur söt som helst och hoppas att allt gick bra! Dagarna har gått för runt nu på sistone så har inte hunnit höra av mig, men hoppas ni mår bra :) Kram!

Anonym sa...

Super trevlig blogg!
Grattis till er son!
älskar och läsa om allt ni fixar och gör,så fina bilder ifrån ert hem! Du verkar vara en riktigt härlig mys mamma! Lycka till med allt och hur går det med trådgården?*nyfiken*
kram Jennifer kumla (ps. vi känner ej varann halka in på din blogg och gillar det du skriver ds)

Emmie sa...

Hej Angelica! Ja, jag har varit lite dålig på inlägg ett tag sen lillkillen kom, men nu när man kommit in i mammarollen o allt va de innebär, så har man lite mer tid över..=) Roligt att du gillar min blogg, kramkram Ps. ja han e våran lilla guldklimp

Anonym sa...

jag älskar din blogg, läser varje inlägg :D kram

Emmie sa...

Tack syster yster, älskar dig!

Anonym sa...

Å jag läser den :-)

Emmie sa...

Hej Jennifer! Roligt att du gillar de jag skriver =)Väldigt fina ord, de värmer! Kommer lite bilder snart, blir lite roligare då. Ha en trevlig vecka, Kramar