14 mars 2008

Pojkrummet

Hitta massa inspererande bilder till jag ska börja med lill killen rum, vill ha en blandning mellan gammalt o nytt, vita väggar och färg glada detaljer,för att få en harmoni i rummet, barnrum blir ofta stökiga, och de ska dom få vara men man behöver inte göra de rörigare än va de är.....
Har fått en gammal utdragbar säng o ett skrivbord, som jag ska pyssla med när jag går hem, och de ska självklart bli vita, de e ju såå fint! Och igår satt jag o kolla i Stoff o stil efter fina tyger, som jag ska sy påslakarnsätt till lilla vaggan o sängen, gardiner och lite annat pyssel, mormor har lovat att jag ska ta ut lite tyger till ett överkast hon ska göra, blir nått lapptäcke.....i våren o sommarens fina tyger......Åh va längtar efter dig din lille skrutt.....

Inatt ska jag jobba igen, de gick bra inatt, men trött blir man ju som sjutton!! Får se hur de går i natt, jobbar bara till 02.00 så de ska bli såå skönt!! I morron ska vi på 30 års kalas till Johns kusin, han vet inte om nått, hans flickvän har ordnat allt......de ska bli kul!!

Maileg kaniner
så söta
vill ha!!





stoff & stils vackra tyger

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Jag vet inte om det var du som kommenterade mitt in lägg om flytten... men jag antar det =) Vi flyttar till Västra Å igen.. hehe =) kommer bli bra :D hur är det med magen då?? Kram