13 mars 2008

Köpt Vagn, Äntligen!!

I lördags hade vi bestämt att vi skulle verkligen bestämma oss för en vagn, för vi har vela så länge, så vi åkte runt o kolla lite, och den enda vagnen som vi kom överens om BRIO Happy.
Fick lite prisuppgifter med allt som man behöver, 8890 kr......ojojoj.....de vart lite mer än vi hade tänkt oss.....så vi åkte till Johns föräldrar och käka lite, så vi kunde tänka på saken.....

Så av en slump så gick John i på blocket o hitta exakt denna vagn vi skulle vilja ha köpt i augusti -07 som ny!! liggdelen använd 6 mån o sittdelen 3 veckor......vi ringde o den va kvar!

Så på söndagen vart de en tripp till Eskilstuna o kolla på vagnen......den va skit fin! såg ut som den va ny! 4000 kr.........vilket kap!

Jag som har sakt att jag verkligen vill ha en ny till mitt första barn, och att jag aldrig skulle köpa en begangnad.....men så vart fallet, och vi är skit nöjda över de köpet,

Nu står den i v-rummet och glänser.......men Gud va man längtar nu....vill att våran lill kille ska komma till oss snart......

Nu tycker ja de går så sakta, i lördags gick jag in i vecka 20.......halva tiden är gjort!!

Och jag mår ju såå bra, kan inte bli bättre, förutom att jag tycker att de börjar bli väldigt kämpigt att jobba natt, men får lösa de på bästa sätt, för man måste ju lyssna på sin kropp, jag har inte mig sj att tänka på bara längre!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Följer din blogg! =) Så spännanade att läsa hur det går med magen och så =)
Kram /Hanna Hallborg