8 juli 2016

2 år har gått



Tankar och funderingar varför det tagit två år sen sist.
Ganska enkelt att förklara, studerat på nytt, nytt jobb. Lusten har inte funnits alls!
Mycket har hänt sen sist, jag har äntligen fått min man efter 9 år.
11juni vart vi man och hustru, vilken dag, men de får bli ett eget inlägg.
Och hur har de gått med vårat husletande? Så många gånger man blivit besviken och drömmen har släppts till nån annan lycklig familj. Men så förra året i augusti vart vi med tomt och bestämde oss för att bygga upp vårat eget på en riktig svensk lantidyll. Midsommardagen påbörjades grund ochh markarbetet till huset och september i år kommer husleveransen!

Dels för jag öppnat min blogg på nytt  är att jag ska använda den till dagbok för att skriva ner tankar och funderingar om våran framtid tillsammans i  Frommestaidyllen!




Inga kommentarer: