1 april 2013

PÅSK

Ja nu har vi haft sjukdomar i huset igen och de håller i sig kan jag säga, dom vägrar släppa taget om oss. Börjar med magsjuka, ögonfluss, feber, snor, halsont, vattkoppor, och nu magsjuka igen! När, när ska vi bli friska??? Påsken vart inte riktig som man hade planerat. Men lite Påskmat blev de hos min mamma och pappa. Vilmer och Mollie fick påska lite som påskagumma/ gubbe.  
 Men Oj så jag har fuska med kosten. Träningen har de ju varit sådär med, pga sjukdom/ gräsänka. Vägrar ställa mig på vågen, vågar inte heller. Men idag är jag igång igen med LCHF och fick mig en pw igår och 9,3 km löp/pw idag.

V.11
Mån: 6,8 km pw
Tis: MBC
Tors: hemmagym - mage 30 min + 7,7 km pw
Lör: 7 km pw
Sön: Zumba

V.12
Mån: 7 km pw
Tis: MBC
Tors: MBC
Sön: 7 km pw

V.13
Tors: MBC
Sön: 4 km pw

Inga kommentarer: