2 oktober 2012

HEJ!

Hej igen!
 Nu har de gått ett tag sen jag skrev igen, de finns ingen glöd att skriva. Väntar på att de ska komma. Men vi har de bra, peppar peppar så har vi än så länge inte åkt på nån höstsjuka än! Hoppas vi kan få hålla oss friska! Idag är de dax för Mollie att få sin 3 mån spruta, åh jag tycker de ska bli så jobbigt, hoppas hon tar de bra. Nu va de en mån sen vi var på bvc. Så de ska bli spännande o se hur mycket hon har gått upp nu. Sista va de 5300 g. Så har jag en liten mini tonåring hemma, vi bråkar varje dag om olika grejer som Vilmer inte vill eller att han inte kan. Tror att de är nån fas han ska gå igenom, de har ju hänt en del i hand liv, han älskar sin syster, gullar med henne och vill att hon ska vara där han är. Han brukar säga så gulligt, Mamma, gud va bra att lillasyster har kommit ut, vi fick ju vänta såååå länge. Men så är de att han straffar mig lite istället. Hoppas att de ger sig.
 
Jag har kommit igång med träningen och de är såå skönt, man känner sig levande igen. Har kört lite LCHF oxå, för att dra ner på kolhydraterna. Igen bröd, potatis, pasta, ris på 4 veckor, de går jätte bra. Men så äter jag havregrynsgröt på morgonen, de kan jag INTE vara utan! Och visst när man är borta så äter jag av de som bjuds.
 Som i helgen va vi på ett jätte fint dop, en väns dotter döptes, och på fikat bjöds de en hel del godsaker. Men då får man jobba lite extra på träningen och ta en extra runda i spåret. Snart är de lilla Mollies tur att döpas, snart har alla sina inbjudningar på postlådan.
Snart dax att åka iväg på Mama boot camp träning, tanka upp Mollie så hon blir nöjd i vagnen o packa oss i ordning.
 


 
Ha en bra dag
 

Inga kommentarer: