11 juli 2011

Danmark

Våran första semester vecka tillbringa vi i Danmark på Jylland. Vi har sola, bada i havet och poolen vid vårat fina hus på stranden. Legoland. Åkit runt för att se de fina småstäderna och stränderna och haven. Shoppat. Ätit god mat. Fira min kära mammas 50 års dag!! Nu är vi hemma igen, borta bra men hemma skönast! Igår körde jag första intervall milen på semestern, visst ska man ha de gott och njuta av semestern, men här gäller de att ligg i efter allt grillat och ÖL. Nu längtra jag jätte mycket till några av de bilträffarna som kommer framöver så vi kan åka med våran fin bil.


Kram /Emmelie

2 kommentarer:

Pillan sa...

Hejsan! Trevlig blogg du har. Legoland, min sons dröm :) Trevlig kväll. Mvh/ Pernilla

Emmie sa...

Hej! Tack rara du! Då hoppas jag han kommer dit nån gång, för de är det värt! Tack desamma.../ Emmie