22 december 2010

Årets JULKORT

I år vart det ett Tomte nisse Jul kort från fam Lindén Skinnars.
Igår fick jag nackspärr mitt i allt, fick åka hem från jobbet, lägga mig i sängen med en vetekudde runt nacken och bara vila. Jag som hade en julklapp kvar till John som skulle fixas och lite annat som hör till, men de gick inte alls.
Men jag hoppas hoppas att de släpper så jag kan handla lite julmat i morgon.
Så i morgon är de dan före dopparedan
Då ska de bara vara lugnt och skönt, dricka glögg och äta första skink mackan, pyssla lite och bara njuta av ledigheten som vi ska ha tillsammans.
Vilmer gick sista dagen på dagis idag, han hade med sig än massa fint julpyssel som han gjort själv. Jätte fint, så roligt att få när det är första gången, så lite av de ska pryda granen.
Hoppas ni alla får en fin Jul
Kramar Emmie

Inga kommentarer: