28 december 2009

REA hos Julia

Julias egna bilder
Rea shopping hos Julias vita drömmar, ett par fina vita gummistövlar till mig, en röd/vit rutig kökshandduk och ett garage till Vilmers bilar, till pang pris!
Skönt att slippa låååånga köer och trånga butiker. Här kan man sitta i lugna ro....Me like!
Sitter oxå och drömmer mig bort till min stora dröm, hoppas den går i uppfyllelse! Då skulle jag bli så glad! Men den kan lika gärna spräckas.....
Men innerst inne så vet jag ju att de kommer alltid en ny dröm!
vilken jäkla skit gran vi fick tag i år, den barrade första dagen den kom in, och nu kan man snart räkna barren som är kvar, haha...men den får stå ett tag till......alle fall till efter nyår.

1 kommentar:

Marre sa...

Hoppas ni har haft en mysig och bra jul. Hoppas att de går bra på praktiken.... Förstår att du har fullt upp vännen... Lycka till.. du kan ju höra av dig om du tid att ses nåt men förstår om de ont om tid för dig just nu...

kram