24 augusti 2009

SKOR





Hur gulligt är de inte när de börjar stå en massa små, små skor som tillhör Vilmer i hallen bland alla våra stora skor. Vilmer fick dom i present av hans Farbror & Sussan med barn i 1 års present. Nu har Ville 2 par topp fina skor enligt mig =).....Och äntligen fick vi träffas alla i Lördags! De lyckades du bra med Bettan. Med massa god mat som alltid vart de en mycket trevligt! På kvällen drog jag och John med till Lisa & Edvins nya hem, jätte mysigt radhus. Där förfestade vi väntan på skjutsen skulle komma. Och så vidare och hämta upp dom andra. Sen bar de av till Vretstors Parken. Jag hade skit kul och Eva Eastwood spela skit bra. Alltså en lyckad kväll! Nu är de en vecka kvar på sommarlovet, dax för plugget igen! Jag har sett fram imot de hela sommaren. Äntligen ska jag bli nått som jag vill! Hoppas på en ljus framtid som tandsköterska.
Kram /Emmie

4 kommentarer:

Emilia sa...

Det kommer gå jätte bra för dig tror jag. Skönt med lite ledigt till. Spännande med något nytt. Tack för en trevlig lördagskväll.. =D

Elin sa...

Såå coola skor:) Lille ville är en riktig tuffing:) Va kul att du ska börja nu..det kommer gå så bra tror jag!! Vi får hitta på nått någon dag!! kraaaam

Smulan sa...

Ja det tyckte jag också =) Tills det blev ett BERG av skor i hallen haha. Sko-galen som man är, bara för att man själv inte har nåra =P

Kram

Emmie sa...

Emilia: Ja jag hoppas verkligen att de kommer kännas bra när de sätter igång! Jag är så peppad! Ja synd bara att de går så fort =). Ja tack själv, de va roligt som fasen! Hon e ju sååå bra, vill bara se mer av henne...om du vill hitta på nått så säg bara till kram

Elin: Ja han e allt våran lilla tuffing! Ja, de ska bli så roligt, har sätt fram imot de hela sommaren! Ja de vill jag verkligen, när, och hur jobbar du, kanske är bäst på en helg? kram

Smulan: Känns som vi är ganska lika, men vi är ju oxå kusiner =) kram