6 juli 2009

Grattis


Idag blir de kalas för Mamma och lillasyster Erika. Erika fyllde 18 år i Lördags när dom allihop var nere i mellbystrand och mamma 48 år idag. Paketen är fixade och kalas fina. Johns första semesterdag tog vi en sväng till Örebro, usö och Marieberg på en shopping tur. Igår var vi iväg på Bonde Auktion i Närkesberg, där ropa jag in 4 vita gamla stolar. Stolarna vill jag ha i köket, men har inget bord än. 2 blå/vita trasmattor och en köksvåg, den är sådär vackert sliten. Burkarna fick jag som tack för hjälpen att jag tagit hand om hästarna, katten, hönsen och blommorna i en vecka.
Mot kalaset!
kram/ Emmie

2 kommentarer:

Mikaela sa...

Tjusig våg...en sådan har jag oxå står i mitt kök. Kommer från min mormor :) Hoppas allt är bra och att du får en trevlig semester. Något nytt om när ni kommer och hämtar ljusen? Kramar Mikaela

Emmie sa...

Jasså, ja den e allt ett vackert ting! Roligt när de är arvegods oxå! Ja visst är de mysigt och trevligt att få vara iho, men vart tog värmen ivägen, hoppas att de kommer tillbaka om en vecka! Ska höra med Camilla, så hör vi av oss...=) kram