29 juni 2009

Jag har ju glömt att berätta.....


De där hemliga mötet och resan, gick ju så bra som de kan bli!
Jag har nämligen sökt in på en KY utbildning till Tandsköterska på distans i Kungsbacka. och jag kom in, plus en jätte god vän, de va över 100 sökande! Jag är så glad! Nu ska jag äntligen bli nått som jag vill bli! De bästa med allt är att de är 1 år bara, så skönt, eftersom jag inte är en pluggtjej! Nu har jag ett intensivt år framför mig, plugg, praktik. Men igen match för mig! Så den sista Augusti ska vi ner på upprop. John ska då få vara pappa ledig till januari. Som han har längtat.

Vilken underbar sommar vi har, sol, bad, livsnjutning!

Detta är mina favvo blommer i år, Lavendel, Salvia, Potatisblomma på stam, vita violer, Pelagoner. Efter maten ska vi till hemmaträdgård och köpa med blommor....De kan man aldrig på nog av!

Kramar Emmie

10 kommentarer:

Anna Alvarsson sa...

Man får gratulera. Kram Anna och Nelly

Marre sa...

Grattis vad kul... vad fina blommor

Emmie sa...

Tackar..=)

Smulan sa...

Äntligen skriver du det =D Grattis grattis, måste ha varit ditt härligt leende =) Kram

Smulan sa...

Hm, ditt härligt leende. Jag menade såklart HÄRLIGA leende. Man kan tro jag är en turk som jag skriver haha

Kram på dej!

Emmie sa...

Haha, de tänkte jag inte på, jag är sj såå urusel på att stava! =)
Men tack de värmde...

kram

Anonym sa...

Grattis! Vad roligt för dig!

/Ann-Mari

Elin sa...

Grattis bruttan!! Bara att höra av sig om du behöver hjälp:) vi hörs! kraaam

Hanna (MammisHannis) sa...

Grattiiiiis!!!!! Vad roligt! =)=)

Emmie sa...

Tack så mkt! Jag är verkligen skit glad..=)