24 maj 2009

Sjukling

Ingen vidare rolig helg för min del....Åkte på öroninflammation igen!! Jag har aldrig haft de som liten, men så plötsligt så får jag de 2 ggr på 3 veckor! Ajajaj, har inte kunna gjort någe ner än att ligga nerbäddad i sängen i mörkret. Så tråkigt!! Vi som skulle hitta på massa skojiga saker och så deppigt att ligga inne när solen äntligen tittat fram! Men hoppas hoppas att jag snart är den där glada mamma Emmelie igen, TUR att vilmer har världens bästa pappa!
kram / Sjuklingen

5 kommentarer:

Smulan sa...

Usch va tråkigt! Jag hade också det 2 gånger på raken för ett par år sen, har heller aldrig haft före eller efter det.

Kan va att penicillinet inte hann bryta ner allt, att det blossa upp igen.

Du vet, jag är nästan en läkare vid det här laget =P

Krya på dej. Och jag kan inte annat än å hålla med. John verkar vara en SUPER-PAPPA =)

Emmie sa...

Ja så är de nog! Men aj så ont de gör...skulle kunna föda 10 ungar på raken än att ha den här skiten! Tack,tack ja de hoppas jag med....

MArre sa...

Hoppas du blir frisk snart så vi kan ses. jag e nyfiken på kissemissarna.

kram

Smulan sa...

Så sant så! Öroninflammation är blad det värsta man kan drabbas av enligt mej.

Det är bra att vi vuxna haft det, så vi vet varför ungarna skriker för fulla halsar när de har det.

Usch, krya på dej nu

Emmie sa...

Ja nu vet jag hur ont lilla Ville hade....=( stackare! Så nästa gång om han får de, kommer jag vid minsta lilla åka iväg!

Känner mig redan lite bättre idag....hoppas hoppas att de är åt rätt håll denna gång!!

kram