11 maj 2009

Baka baka liten muffins

Idag fick jag lite extra tid till baket som stog på listan att göra, så bra när de kommer nån på fika och ta fram egetbakat ur frysen. Vart choklad muffins och sommarbär muffins. Så hitta jag Leilas tidning i brevlådan, vart jätte glad! Hon en stor inspirationskälla! Mamma och syster kom och hälsa på, synd bara att dom hann åka innan jag hade bakat klart. Så jag och Vilmer tog varsin muffins och fika på.
Så väntar jag på mina doftljus som jag beställt, hoppas hoppas att dom kommer snart! Så gjorde jag en beställning på Elsas hem, med massa fina saker som ska användas på 1 års kalaset i sommar och under hela uteperioden. Längtar så efter att värmen kommer tillbaka så vi kan vara ute och leka på en filt.
kram/ Emmie

2 kommentarer:

FURNISH.etc sa...

Vad kul att du är med och tävlar på min blogg. Önskar dig ett stort lycka till!

Emmie sa...

tack! hoppas på de bästa!