27 april 2009

Trevlig...

Helgen vart mysig/rolig. Lördag vart de ju toppen väder, rena rama sommar värmen! På en liten Shoppingrunda på marieberg, köpte en större matta till Vilmers rum, lättare att krypa på, för den förra va så liten och den gled bara runt, och 2 gröna växter till fönstret i villes rum. Så in på skopunkten och hitta 3 par till mig själv och ett par till Ville, jätte fina, vart så nöjd! Senare på kvällen bar de iväg till min morbror som fyllde 45 år, där bjöds de på god mat och gott att dricka. I söndags va vi ute hala dagen och greja runt växthuset, la plattor, ett nytt land och 2 nya rabatter. Vid 17 va de dax för Ljusparty hos en vän, va väll ingen storkund, men några ljus vart de allt...Mickan de va mycket trevligt, jätte gulligt hus, där kommer ni trivas.....och så träffa jag min kära kära vän, gud va jag har saknat henne, va hur länge sen sist! De får bara inte gå så långt i mellan, men vi lyckas alltid med de. Nu väntar jag på att Vilmer ska sova klart sin tupplur, så ska vi åka till Askersund och kolla lite i affärer, Kalles Trädgård. Sen kommer mamma & pappa på fika, måste hinna baka nått...
kram / Emmie

5 kommentarer:

Marre sa...

Låter som du haften toppen helg.

ska vi ses nån dag? kram

Micaela sa...

Superfin matta! Är de den på ikea? Såg att dom var billiga :) Skitsnygga iaf!

Smulan sa...

Härligt det ser ut när man matchar så där, grönt.

Själv skulle jag aldrig klara av det, är för galen i färger =P

Kan Vilmer krypa nu?

Kram

Emmie sa...

Ja den e jätte mysig, nu kan man ligga och leka i timmar om man vill...=) Ja den är från Ikea 395 tror ja den kosta, billigt!

Ja vart lite kär i den gröna så de vart mycket grönt, men så klart så kommer rummet fyllas ut med den ena efter den andra leksaken, så färgglatt kommer de ju bli....För jag tänker inte matcha allt!


Japp nu kryper han, eller ålar. Så står han mycket på knäna och gungar.

Kryper eller ålar Amanda nått??

kram

Smulan sa...

Va skoj att han tar sej fram nu =)

Nä Amandas utveckling har stannat på 7 mån =( trist... hoppas den sätter fart snart

kram